?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??Casper Servis Garanti ??artlar????

  • Ar??zal?? ??r??n Takibi
  • S??r??c?? ve Yaz??l??m G??ncelleme
  • S??k??a Sorulan Sorular
  • Microsoft Destek
  • Garanti Ko??ullar??
  • Online Talep
  • Yetkili Teknik Servisler
  • K??lavuzlar
Garanti Ko??ullar??
  1. Garanti s??resi, mal??n teslim tarihinden itibaren ba??lar ve garanti s??resi 2 y??ld??r.
  2. Mal??n b??t??n par??alar?? dahil olmak ??zere tamam?? (??retim ve montaj hatalar??ndan ve/veya bozuk par??alardan olu??abilecek ar??zalara kar????) firmam??z??n garanti kapsam?? i??indedir.
  3. Mal??n garanti s??resi i??inde ar??zalanmas?? durumunda, tamirde ge??en s??re garanti s??resine eklenir. Mal??n tamir s??resi en fazla 20 i?? g??n??d??r. Bu s??re, mala ili??kin ar??zan??n Casper Yetkili Servisine, yetkili servis istasyonunun olmamas?? durumunda, mal??n sat??c??s??, bayii, acentas??, temsilcili??i, ithalat????s?? veya imalat????s??ndan birine bildirim tarihinden ba??lar. T??keticinin ar??za bildirimini; telefon, faks,e-posta, iadeli taahh??tl?? mektup veya benzeri bir yolla yapmas?? m??mk??nd??r. Ancak, uyu??mazl??k halinde ispat y??k??ml??l?????? t??keticiye aittir. Mal??n ar??zas??n??n 10 i?? g??n?? i??erisinde giderilememesi halinde, firmam??z; mal??n tamiri tamamlan??ncaya kadar, benzer ??zelliklere sahip ba??ka bir sanayi mal??n?? t??keticinin kullan??m??na tahsis etmeyi taahh??t eder.
  4. Mal??n garanti s??resi i??erisinde, gerek malzeme ve i????ilik, gerekse montaj hatalar??ndan dolay?? ar??zalanmas?? halinde, i????ilik masraf??, de??i??tirilen par??a bedeli ya da ba??ka herhangi bir ad alt??nda hi??bir ??cret talep etmeksizin tamiri yap??lacakt??r. Bu garanti ile taahh??t edilen onar??m Casper Bilgisayar Sistemleri A.??.???nin yetkili servisleri taraf??ndan yap??lacakt??r.

Mal??n;

    • T??keticiye teslim edildi??i tarihten itibaren, garanti s??resi i??inde kalmak kayd??yla, bir y??l i??erisinde en az d??rt defa veya imalat????-??retici ve/veya ithalat???? taraf??ndan belirlenen garanti s??resi i??erisinde alt?? defa ar??zalanmas??n??n yan?? s??ra, bu ar??zalar??n maldan yararlanamamay?? s??rekli k??lmas??,
    • Tamiri i??in gereken azami s??renin a????lmas??,
    • Servis istasyonunun mevcut olmamas?? halinde s??ras??yla sat??c??s??, bayii, acentesi, temsilcili??i veya firmam??z yetkililerinden birisinin d??zenleyece??i raporla ar??zan??n tamirinin m??mk??n olmad??????n??n belirlenmesi halinde, ??cretsiz olarak de??i??tirme veya bedel iadesi veya ay??p oran??nda bedel indirimi i??lemi yap??lacakt??r.
    • Garanti uygulamas?? s??ras??nda de??i??tirilen mal??n garanti s??resi, sat??n al??nan mal??n kalan garanti s??resi ile s??n??rl??d??r.
    • 5.????cretsiz onar??m ve ??r??n de??i??tirme y??k??ml??l??kleri a??a????daki durumlarda ortadan kalkar;

    • Mal??n kullanma k??lavuzunda belirtilen y??ntemlere veya ko??ullara ayk??r?? bir ??ekilde kullan??lmas??ndan dolay?? ar??zalanmas?? durumunda
    • Mal??n ve muhteviyat??ndaki aksam??n seri numaralar?? veya garanti etiketlerinin tahrip edilmi??/y??rt??lm???? olmas?? durumunda
    • Mal??n Casper Bilgisayar Yetkili Servis elemanlar?? d??????nda daha ??nceden a????ld??????n??n/ onar??m yap??ld??????n??n belirlenmesi durumunda
    • Mal??n ve muhteviyat??ndaki aksam??n d???? y??zeylerinin m????teri sorumlulu??u i??erisinde k??r??lmas?? veya ??izilmesi durumunda
    • Firmam??z ve yetkili servislerimizin d??????nda bir yerden sat??n al??nm???? ve ??r??n ile birlikte kullan??labilen aksesuar veya di??er cihazlar??n yol a??t?????? ar??zalar durumunda
    • Cihaz??n t??keticiye tesliminden sonraki yanl???? ta????ma (??arpma, d??????rme, darbe), yanl???? ve yetersiz bak??m, yanl???? ve k??t?? kullan??m, cihaz i??in kullan??m k??lavuzunda belirtilen ??evre ??zelliklerine ayk??r?? kullan??mlar; hava tesisat??n??n yetersizli??i, mal??n a????r?? nemli, tozlu veya s??cak ortamlarda kullan??lmas?? veya elektronik devrelere zararl??, a????nd??r??c?? ortamlarda kullan??lmas??, kaza, darbe, elektrik (voltaj de??i??iklikleri), do??al afetlerden kaynaklanan ar??zalar durumunda
    • Ar??za veya hasar, Casper Bilgisayar Sistemleri A.??.???nin sorumlulu??u dahilinde olmayan nakliyesi s??ras??nda olu??mu??sa
    • Yaz??l??mdan kaynaklanan hatalar ve vir??slerden kaynaklanan ar??zalar durumunda
    • Ar??zal?? par??a de??i??iminin Casper Yetkili teknik servisleri haricinde ve/veya Casper garantisi olmayan par??alar ile yap??lmas?? durumunda
    • 6.??Cihazla beraber verilen sarf malzemeleri (??anta, CD, kablo vs.) garanti kapsam?? d??????ndad??r.

7.??Ar??zalar??n kullan??m hatas?? sonucu ortaya ????k??p ????kmad?????? Casper yetkili servisi veya Casper Bilgisayar Sistemleri A.??.nin d??zenleyece??i raporla belirlenir

8.??Garanti Belgesi ile ilgili olarak ????kabilecek sorunlar i??in G??mr??k ve Ticaret Bakanl?????? T??keticinin Korunmas?? ve Piyasa G??zetimi Genel M??d??rl?????????ne ba??vurabilir.

Categories:

No responses yet

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir